洗錢扮靚 WHY NOT?

女人的消費項目之多,單在臉上肯定過百款,一生的消費過百萬也不為奇。

男神黃子華的名言中,我最喜愛的其中一段,是某些女士的化妝有如喬裝,實在太食字又到位。男士無一不拍掌與歡呼起哄,而在場不少女士都有偷笑,相信九成九於當天都有化妝吧!但是她們依然故我,精神奕奕的臉蛋掛上自信的眼神,向男士們報以微笑。沒錯,理論上,內在美比外在美更重要,但實際上,首先看到的永遠是外在美,總不能要求別人第一眼就看到你內在綻放的美吧。女士化妝,看起來漂亮自信,有何不可?



有天與一位男友人阿民路過化妝品牌專櫃看了一會,他口痕地問:「咁多樣野同一時間搽上塊面,會唔會有化學反應爆炸嫁?」
面對如此具啟發性的提問,我保持克制,逐一產品解釋。「Base係打底,分唔同部位搽,T位用控油,面珠要有保濕既;仲有分顏色:紫藍針對偏黃皮膚、綠色針對偏紅皮膚、粉紅針對暗啞皮膚、膚色均勻的用珍珠白,提升光澤感。」
「哈哈,嘩,要我日日撻咁多野0係塊面度,我會自己爆炸先。我剩係知防曬有咩SPF+++」

「係呀,Foundation有埋防曬,一般出街SPF30++都夠,如果要提升輪廓,就要用不同深淺度粉底,凸出的地方好似鼻、眼肚、面珠就要用淺色,想瘦面就下巴U型位搽深色。之後就要上碎粉定妝,打底就完成啦。」







都仲係講緊打底,阿民開始後悔為了要作弄我而問的一個問題,試圖轉移話題:「好似你咁靚就唔駛化啦!」
「但係我今日有化妝喎!」
阿民試圖補鑊:「咁真係會爆炸,靚爆鏡呀!」
「係咩? (算數啦,甜笑中) by the way 你今日個頭都幾好睇。 」
阿民的注意力立即轉到櫥窗的那面鏡,用手指掐了頭髮數下,「邊係呀,頭髮長晒,要去剪頭髮。」
「又剪?你上兩個禮拜先剪完。」
阿民反應有點大,「吓? 頭髮生得好快呀,打橫生晒出黎,好大陸喎,即係約髮型師聽日剪,順便買髮泥。」
「頭先唔係買左支spray咩?髮泥咪又係定型,仲有你支gel呢?成支都冇點用過。」

題外話:我的化妝品。(真實圖片,拍照前略略執過)
阿民立即興致勃勃,「髮泥係要做個layer,觸感唔會好似髮膠同髮蠟咁黏膩,同埋做個啞致感,其實之前仲要0係髮根噴鹽水,令頭髮冇咁扁同塌,gel依家唔興啦,令立立咁,梳all back或者有用,spray就finish時候薄薄噴幾下,咪好似你用碎粉咁囉,層粉掃左同冇掃都唔知。」
「Fine! 學野又學得幾快,其實你個頭都洗唔少錢,我剪髮三個月先一次,你就一個月兩次,仲有你咁多整頭一支二支,仲有你支洗頭水成三舊水! 你依家條髮線高左咁多,遲d要買脫髮療程仲金。」阿民沉默了。

記住,凡事切忌太重手

其實,不論男女都要dress up! 不只是為了要討好別人,換個角度看,是要討好自己、相信自己、愛自己,花少少時間欣賞自己非常重要。每天起床梳洗後,望著鏡子裡精神奕奕的樣子,加一個微笑,為每一天來一個好開始。

一個光芒四射的人,光源來自信心。

留言