天鴿啟示錄

刊登於招職jiujik 生活資訊頻道 (28/8/2017)

10號颶風天鴿到訪,唔少香港人是以樂觀的態度歡迎,等食花生,等放假,等睇浪等等,甚至有人濫用Facebook Safety Check 的報平安功能,FB這功能是嚴肅的,為附近有危險的人提供緊急互助,亦有尋找資訊的用途。但套用在香港,要求援助的內容變為「想有人買外賣俾我食」、「提供猛男1個幫你遮風擋雨」,真正是低能,唔係唔俾,不過講笑話都要講timing,坦白講,濫用的人為數不少,更何況會將真正有需要的PO推落去,正正表達出何謂損人不利己,超低能。






  又或者,低能係純粹出於貪玩,覺得好玩係因為冇危機意識,因為香港人遇到的天災實在少之又少,而且社區管理一向完善,充分表現出住在香港這片土地上有多幸福。反觀珠海澳門的斷水斷電、水浸及傷亡,天鴿簡直帶着警世作用。據聞兩地有意外,當地人拍片都會立即報料俾香港人,所以大家在各群組不斷收到風災短片,眾多片中最令人心酸的,是螳臂擋車,以身撐車,最後敵不過疾風而被壓死,想必此車是他的身家財產,可惜性命就此斷送。天災帶來的警世訊息,希望大家多了解其他地方其他人面對的不幸,挽回少少危機意識,珍惜風平浪靜的日子。


留言